wędzarnia castorama

Francuski wskaźnik nośności

W tych dwóch przypadkach francuski wskaźnik nośności daje wyniki bardziej zbliżone do rzeczywistości niż badanie CBR. Przez obliczenie wskaźnika nośności można więc skorygować badanie CBR. W takim zakresie, w którym jest ono niemiarodajne. W przypadkach gdy zastąpienie badania CBR prostym wyliczeniem francuskiego wskaźnika nośności nie jest wskazane, zaleca się łączyć obie te metody. Dla dróg zwykłych i- drugorzędnych badanie CBR można bardzo ograniczyć lub nawet całkowicie zastąpić, obliczeniem francuskiego wskaźnika nośności. Jest to uzasadnione faktem, że grubości nawierzchni wyliczone na podst...

Więcej »

Wydajnosc pompy

Wydajność pompy powinna mieścić się w jej obszarze pracy ekonomicznej. Hydrofory są produkowane w Polsce przez liczne wytwórnie, m. in. przez Termowent, Warszawa, o pojemności zbiorników od 0,3 do 6,5 m, na ciśnienie do 5 atn, przez Wodrol, Sulechów, woj. zielonogórskie, od 0,5 do 2,5 m, na ciśnienie do 6 atn. Odpowiednio wymiary główne zbiorników sulechowskich wynoszą: (j) zewn. od 600 do 1200 mm, wysokość całkowita (od posadzki) od 2030 do 2630 mm. Niekiedy stosowane są urządzenia hydroforowe złożone z oddzielnych zbiorników: wody - o ciśnieniu stałym, np . . 4 atn i powietrza - o ciśnieniu zmiennym, ...

Więcej »

Piece szybowe

Paliwem stosowanym na przesypkę jest zwykle koks. Długopłomienne paliwa nie nadają się do wypalania w takich piecach, gdyż już w strefie podgrzewania paliwa te tracą części lotne, które jako nie spalone uchodzą do komina. Piece przesypkowe są zwykle jednostkami o średniej wydajności produkcyjnej. Wypalają one na dobę 20 - 40 ton wapna. Wydajność z 1 m 3 objętości szybu pieca na dobę wynosi 250 - 400 kg wapna. Wapno wypalane w piecach przesypowych zanieczyszczone jest popiołem i żużlem wskutek bezpośredniego styku surowca z paliwem. Piece szybowe łatwo mogą dawać przepały i niedopały, jeśli wsad, tzn....

Więcej »

Obłęd zazdrości pijaków.

Wymagany stopień zagęszczenia nasypu zależy od dopuszczalnych odkształceń, jakie może przejąć nawierzchnia drogowa. Dopuszczalne odkształcenia zależą znów od typu nawierzchni i ruchu. Nawierzchnie ulepszone o szybkim i ciężkim ruchu muszą być równiejsze niż na- wierzchnie nieulepszone, zwykle o słabym ruchu, gdyż odkształcenia dynamiczne wzrastają szybko przy ciężkim i szybkim ruchu . Od górnych warstw korpusu drogowego żąda się większego stopnia zagęszczenia, gdyż warstwy te podlegają działaniu obciążeń ruchomych i działaniu mrozu i wody. Grunty te leżą w strefie bezpośrednich upływów podłoża i w s...

Więcej »
http://www.auta4x4.com.pl 751# , #kalendarz ogrodnika , #ikea projektowanie łazienek , #podłączenie kondensatora , #wędzarnia castorama , #sklepy obi gdańsk , #legar tarasowy , #dulux wyborny lukier , #miarkownik ciągu kominowego , #kominek z kartonu ,